Workshop Jógové techniky pro lepší zvládání stresu

s Terkou Hausmanovou / sobota 3. února / 9:30 - 12:30

Chtěli byste si udržet nadhled v náročných situacích? Chtěli byste zažívat více klidu a pohody?

Dnešní doba je velmi rychlá, s velkými nároky, zároveň plná mnoha možností, což často vede k pocitu zahlcení. V tomto workshopu prozkoumáme téma stresu, odolnosti a zazdrojování. Jak se můžeme vrátit zpátky ke své síle, když máme hlavu plnou myšlenek a nekončící to do list? Provedu vás také několika jednoduchými cvičeními, které pomáhají regulovat nervový systém. Součástí bude i klidná, jógová praxe.

Je vědecky dokázáno, že jóga a mindfulness (všímavost) pomáhají zvyšovat odolnost nervového systému, spolu s tím i lépe zvládat stres a celkově mají příznivé účinky na naše tělesné, duševní a emoční zdraví. Pojďme společně praktikovat.


“Jóga nám pomáhá spojit se s nedotknutelnými místy uvnitř nás, odkrýt vrstvy, které nám brání být ve spojení s životní energií. Jinými slovy, díky jógové praxi se navracíme k naší opravdovosti a ryzosti, k „nespoutanému pojetí sebe sama, které je otevřené a nevinné“. Pak pocítíme důvěru v sebe, v život a v léčivé schopnosti našich těl. Díky takovému prožitku se můžeme dotknout svého nitra, hloubky toho, co se v nás ukrývá a případně i léčivé schopnosti našich těl.”

Donna Farti

Start: sobota 3. února
3 hodiny, 9:30 - 12:30
Cena: 890 Kč
O lektorovi se dočteš zde


Co si z workshopu odneseš?

  1. Teorii k nervovému systému a jak se projevuje stresová reakce v těle - následně to pomůže lépe porozumět tomu, co se v těle odehrává při stresu a proč je důležitý pravidelný odpočinek a zazdrojování.

  2. Uvědomění toho, co právě teď ve svém životě prožíváte a co byste potřebovali jinak. 

  3. Zvědomění vašich zdrojů a umění je využít.

  4. Meditaci pro vnitřní klid. 

  5. Jógovou praxi s dechovými cvičeními na uzemnění a podporu činnosti bloudivého nervu.

Pro koho je workshop vhodný

Workshop je vhodný pro všechny, kdo:

  • si chtějí odpočinout a nabrat síly 
  • zažívají stres a chtěli by se ho naučit lépe zvládat
  • mají motivaci a chuť na sobě pracovat – jsou otevření poznávat své tělo a mysl 
  • pokud jste se zúčastnili podzimního workshopu, může být i tak vhodné přijít znova, jelikož cvičení budou jiná.

“Terka vede lekce jasně a jemně. Celá lekce je příjemně aktivní, člověk si mákne a přesto to má relaxační flow. Oceňuju možnosti alternativních pozic, schopnost dobře pozice vysvětlit a ukázat. Bavilo mě používání a střídání různých pomůcek. Je super že do cvičení přidáváš i teorii, lépe se mi tak soustředí a víc mě pak zajímá, co se svým tělem při joze dělám. "
klientka, Jana N.