Mini retreat restorativní jógy pro pánevní dno

s Johanou Turner, sobota 4. června, 10:30 - 13:00

Pánevní dno. Propisuje se do něj vše, čím životem procházíme a je naprosto zásadní pro zajištění správného držení těla.

Ať už vás bolí záda (bedra, kříž), kyčle, třísla, jste po porodu, zažíváte únik moči při smíchu či kýchání, může být pro vás tento workshop užitečný. Budeme se snažit lokalizovat, vyhodnotit, uvolnit, protáhnout, posílit a procvičit svalové skupiny pánevního dna.

Správné zpevnění a stabilizace pánevního dna/spodního břicha je základem pro zdravý pohyb těla. Důležité je umět ho uvolnit, ale i zpevnit. Řekneme si něco o o tom, jak pánevní dno využíváme v základních jógových ásanách. A hlavně okusíte i restorativní jógu zaměřenou na tuto část těla. Protože jedině uvolněné a zrelaxované svaly mohou správně pracovat. Dostanete rady a tipy, které vám pomohou zlepšit vaši péči o sebe a začlenit některé pozice do vašeho každodenního života. 

Nezapomeňte si vzít i teplé ponožky a mikiny 


Během workshopu si vysvětlíme

  • běžné chyby a jak je napravit

  • kam až nás dovedou stereotypy a módní diktát

  • uvolníme i posílíme pánevní dno v souladu s dechem

  • najdeme to správné místo, kde můžeme začít posilovat pánevní dno i během běžného pracovního dne

  • restorativní jóga vás zrelaxuje a uvolní, vybrané pozice z hatha jógy naopak naučí posilovaní

  • odnesete si domů spoustu rad

  • a nezapomeňte – pánevní dno mají nejen ženy, ale i muži

Kdy: sobota 4. června 2022
Čas 10:30 - 13:00
Cena: 890 Kč
Kapacita: 10 žáků

Pokud je pro tebe cena překážkou a přes to chceš přijít, napiš nám a domluvíme se!

O lektorce:

K józe mne přivedly zdravotní problémy a vyhřezlé ploténky. Vyzkoušela jsem rozdílné školy jógy i různé lektory, abych se nakonec vybrala cestou terapeutické, jemné jógy s prvky hatha jógy. Vloni jsem objevila (a hned se zamilovala) se do jógy restorativní, kterou jsem studovala u Anny Ashby v londýnském studiu Triyoga. Jak už název napovídá, jde o odpočinek – těla i mysli. Praktikovat ji může úplně každý. Jde o celkové zklidnění, umožnění tělu pasivně se protáhnout za podpory pomůcek a dechu. V pozicích se zůstává delší dobu, svaly tak lépe relaxují. Lekce jsou velmi jemné, jsou vhodným doplňkem pro silovější typy cvičení a výborně eliminují stres. Většina z nich se praktikuje vleže.